انگور ازبک بیدانه هستش و دارای رقم تجاری میباشد طعم شیرین دارد و برای مویز هم استفاده میشود مویز آن هم برای تازه خوری خوبه هم برای خوش کردن
شما هم درباره این محصول نظر خود را بنویسید.برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.افزودن نظر